Vinterlandskap

 
Ja det här hade man ju inte trott för ett par dagar sedan att det skulle komma ännu mera snö än vad det redan har gjort jag menar man bor ju ändå i södra Småland men nu börjar det ju att se ut som det gör längre upp i landet.
 
Igår så fick resten av familjen ta hand om skottningen för en gångs skull så att jag kunde gå ut och testa den nya kameran och det var länge sen som man kunde ta den här typen av vinterbilder. Dock så är det ju blötsnö så det blir ju inte lika vackert som rimfrost och sen så var inte solen framme men det blev rätt så bra ändå.
 
Det tar ju cirka ett år innan man kan bedömma kameran skulle jag säga för då har man ju hunnit med att fota alla årstider och använda alla objektiven i olika situationer men än så länge är jag fortfarande nöjd med den, jag ska testa att fota lite småfåglar snart med så jag kan testa höga iso-tal och den nya autofokusen för att se om det är så bra som de säger.
Natur - Vinter
5
Ida - foto & häst

Så himla vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket Ida! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Vad kul att du äntligen fått din nya kamera! Jättefina vinterbilder! Jag har kollat in en digitalkamera som jag förmodligen tänker slå till på. Det blir i så fall en liten Nikon med bra zoom :)

Svar: Tack så mycket! Jaså, låter spännande är det en så kallad långzoom då kanske? :)
Kontakt: [email protected]

My

Så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket My!
Kontakt: [email protected]

Denise

Otroligt vackert vinterlandskap! :)

Svar: Kul att du tycker om bilderna! :)
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Åh så fina bilder

Svar: Tack!
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar