Ängspärlemorfjäril

 
Nu ikväll har det blivit att jag har suttit och rensat och redigerat både nya och gamla bilder som jag inte har hunnit med, det blir många sådana kvällar ibland och då så hittade jag de här bilderna som jag lyckades ta för ett tag sedan.
 
Det är en Ängspärlemorfjäril "om jag har lyckats artbestämma den rätt" och de här bilderna togs bara nån kilometer hemifrån, annars så brukar man ju vara rätt så långt borta och fota men ibland ska man ju hitta något intressant på hemmaplan också.
 
Jag gillade de här bilderna lite extra mycket för att jag kom så nära den, men de stora ögonen kan nog lura lite för det ser ut som jag kom mycket nämre än vad jag faktiskt gjorde men den här typen av fjäril har väldigt stora ögon som sagt, vilket gör den lite speciell.
Fjäril - Fjärilar - Natur - macro
2
Ida - foto & häst

Riktigt fina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Så fina bilder.

Svar: Tackar!
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar