Fisktärna vs Fiskgjuse

 
I det senaste inlägget så visade jag lite "behind the scenes-bilder" ifrån när jag och farsan fotograferade fiskgjuse och nu så har jag haft lite tid att rensa och redigera lite bilder och så här blev resultatet, inte så dumt för att vara en första fotografering vid det stället. Jag försöker fortfarande lära mig den nya kameran, speciellt var smärtgränsen går vid iso och sådana saker.
 
Inte nog med att vi fick se fiskgjuse, vi fick även se ett par fisktärnor som var väldigt irriterade och försökte få bort de andra fåglarna hela tiden, så det var rätt så tacksamt att fota och något helt nytt för mig, har aldrig sett en sådan "fight" innan.
djur - fåglar - vildliv
4
Julia Svensson

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

My Nordqvist

Wow!!!

Maria

Alltså WOW vilka bilder du fick!! De är superfina, och vilken skärpa! Snyggt jobbat :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så häftiga bilder du fick! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar