Lite höstfärger

 
Ikväll så fick det bli en liten promenad med kameran för att se om jag kunde hitta lite höstfärger/tecken, och ja lite grann hittar man ju men får nog vänta lite till för att få de där riktigt färgglada bilderna.
 
Sen så var promenaden ett måste för att lugna nerverna lite efter att ha råkat kasta bort en av discgolf-discarna tidigare idag. Det är sådana saker som kan gnaga och göra att man får svårt att sova då det är det enda som man tänker på hela tiden, i det här fallet är det inte så mycket för pengarnas skull även om det är drygt att kasta bort några hundralappar men det är mest den där känslan att det var så "onödigt", men jag ska dit imorgon igen och leta, får hoppas att jag hittar den då.
Höst - Natur
4
Cecilia

Så härliga färger.
Ska ta mig en promenad i jakt efter höstfärger. Får se när jag kan göra det. Kanske i helgen ;)

Svar: Det gör du rätt i :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Så fina höstbilder! Hoppas du hittar det du kastat bort...

Svar: Tack, det hoppas jag också.
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, älskar höstfärgerna!! :D

Svar: Ja det är läckert! :)
Kontakt: [email protected]

Emiza

så fina bilder

Svar: Tack så mycket.
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar