Mycket lupiner

 
Hittade några bilder som jag inte hade hunnit redigera, har rätt så många sådana bilder nu i och med att jag inte hinner redigera i samma takt som jag fotar, det är ju högsäsong för fotandet och annat nu under sommaren.
 
Det smög in en lite vallmo bland lupinbilderna med märkte jag men aja. Den senaste tiden har man ju fått upp väldigt många artiklar på mobilen om just lupiner, de ska ju inte vara så bra sägs det, att det är en växt som tar över alldeles för mycket men jag vet inte, de syns rätt så mycket längst vägarna men jag har aldrig sett en hel äng eller skogar fyllda med dem men hur som helst är de väldigt fina och lockar till sig väldigt mycket makromotiv.
Natur - blommor - sommar
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar