Illustration hela natten lång


Inatt hade jag så tråkigt och satt på den bärbara datorn så jag gjorde en vektor av bästa Annizen - hennes blogg hittar ni här!

Det var länge sen jag gjorde en så nu fick det bli en. Huvudvattenledningen i Kalmar gick också sönder kl 00:01, vilken utmaning med inget vatten haha. :)
16
e ♥

sv: tusen tack! ((:

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

jag tyckte att det var anna. känner du henne ? :o :D



sv; super kul att du vill vara med och tävla. :)

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas att du får en härlig dag! :)

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Tack =)

allt bra med dig då?

Anna

Den blev ju asbra :D

You're good man!

Anonym

svar: jajjemen, tack! :)

amanda

frän blogg du har !

emmaid

sv: Tacktack!



Åh, nu blev jag sugen på att öppna illustrator...

emmaid

sv: Man tackar! Gör alltid själva illustrationerna i Illustrator, sen lägger jag in dom i PS för att fixa bakgrund osv. På nån enstaka har jag skuggat och fixat lite i Photoshop också. :) Min brorsa fixade nyligen en gammal ritplatta åt mig, men alla illustrationer i den kategorin är gjorda med vanlig datamus!

Dagens musikvideo

Gör dina Facebook-besök roligare! Gå med i ”dagens musikvideo” och få nya musikvideotips i statusraden varje dag. Klicka länken för att komma direkt till sidan!

Jessica

Shit, vad duktig du är! :)

Linnea

Kunde sätta fingret på att det var hon innan jag läste att det verkligen var hon ^^

sofia

Sv: Kul att du vill vara med! :D

Jag har en 430EX2 blixt :) Jag tycker den är jätte bra!



Kan du förklara hur man kan fixa håret när man gör en illustrations bild?! Asså med lite slingor och sånt så det ser mer "verkligare" ut?! :)

sofia

Sv: Jaha okej.. Håret och ansiktet är det svåraste tycker jag! :P

jenny

oj vad snyggt :D

veronica pain

Tuff :D Det är jäkligt kul att illustrera :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar