VINNARE!


Så där ja, nu har jag räknat alla röster och kollat så att man inte har dubbelröstat, vilket som några hade gjort men dem räknar jag som en röst bara. Nu har jag arbetat i Photoshop i några timmar hoppas du blev nöjd, jag är ju som sagt inget proffs på illustrationer men aja.

Grattis Emma, 16år http://Thedevilschild.blogg.se
6
jborggren's fotogalleri

det blev ju jätte snyggt :) du får ha fler tävlingar, så jag har någon mer chans ;)

Emma

sv: Tack så mkt! :D

Ellinor

Sv: Aaameen, ett UV-filter då? ^^

Tihi, så är det att bo i Stockholm vettu, då får man göra allt skojigt.. ;D

Men du får väl komma med nästa år. :)

Ellinor

Sv: Haha kan ju vara sant. Men Stockholm är ju lite coolare än gbg.. ;)

Ellinor

sv: Haha jooho! Jag bor ju här. :O

Anna

Det blev din favorit tillslut :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar