VINTERLAND


Canon EOS 1000D + Canon EF 18-55mm f/3,5-5,6
@ 42mm - 1/200 - f/8 - ISO1600

På med kläderna och ut i kyland, "det är härligt". Har där emot märkt att man måste höja ISO-talen ganska mycket men som sagt en brusig bild är bättre än ingen alls, shoot on! :)
10
gabriella

sv: tack så mycket!:)

Louise

SV: Tack så mycket! (:

Maria

fin bild :)

Ellinor

sv: Hm, det är nog du bättre på, jag vill kunna zooma mycket iaf. Haha fixar du det eller? ;) Jag kan ju ta det som en tidig julklapp när jag kommer till Kalmar på torsdag, jag menar.. jag är ju ändå Linus flickvän så jag borde ju få en julklapp av dig. ^^

miicka

Fin bild :)

catta

riktigt fin bild :)

Lana

Tack så mycket :D

Beate

Kjempe fint bilde"

Anonym

jättevacker bild :)

Wiilow [ foto tankar känslor]

härliga bilder du har!

Gav en röst till alla på tävlingen med droppar!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar