Vektor i photoshop





Igår så hade jag tänkt att jag skulle fotografera men sen så blev det mörkt och det var inte så lockande längre att gå ut, så det blev att jag satt i Photoshop hela natten och provade på lite nya saker. Dem här bloggarna är några som jag personligen uppskattar väldigt mycket och allt vad de har åstadkommit, kan väl säga att det är en slags..... ja "hyllning" till dessa. Tänkte att ni skulle lista ut vilka det är? :)
24
ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; jag har photoshop 0.7 , photoshop cs3 svenska (både hemma och på skolan) sen har jag photoshop cs5 på engelska :)!



1. Ingen aning :)

2. tinkerbella. (isabella johansson)

3. Lina Flodins

4. Michaela Dahlström

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; jaa :) . Oj, shit! xD känner mig som en nörd bara för att jag vet vilka bloggarna är.

Vem är den första ? :D

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Åhh vad nice, :D Skitsnyggt ju! :D Du är duktig



Är de okej om jag sparar bilden? =D

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; henne känner jag inte igen :) men trevlig blogg. :D

Emelie Talvis

Duktig du är!

Anna

SV: Jag visste att du skulle älska dem :D haha

L I L I J A

Riktigt coola!

- REBECKA

Gud vad duktig du är! :D

Emilie

oj, vad duktig du är :)

VICTORIAFOTO

1. eexx.blogg.se

2. tinkerbella.blogg.se

3. linafoto.blogg.se

4. michaelaa.webblogg.se



Kanske :)?

ssandraess

första vet jag inte, den andra är tinkerbella, jätte likt henne!! :) och tredje gissar jag på lina flodins, sista måste vara michaela eftersom jag såg den på hennes blogg:D men jag hade säkert kunant räkna ut det utan att ha sett bilden där tidigare också :)

Clara

1.Emma (eexx.blogg.se)

2.Isabella (tinkerbella.blogg.se)

3 Linafoto.blogg.se

4.Michaela Dahlström



Superfint blev det!

melissa here ;)

hej :) Skulle du vilja göra så till mej? :D

en bild som ser ''ritad'' ut? ;D



kram.

Fotograf Annie

Det är väl eexx.blogg.se, Tinkerbella, Lina Flodins och Michaela D... :P

Fröken My

Wow, riktigt snygga bilder! Vilken inspirerande blogg du har, keep up the good work! :)

Klara [FOTO] ♥

1. eexx.blogg.se

2. tinkerbella.blogg.se

3. linafoto.blogg.se

4. michaelaa.webblogg.se

Gud, vad duktig du är! ;)

Carro - C.LUNDSTROM

Den första har jag ingen aning om, men känner allt igen tinkerbella, lina och michaela! Grymt att du gjort det i Photoshop dessutom:)

Emma

Shit, vad duktig du är!

julia borggren

shit! grym är du, det är ju as likt!



ett tips, du kan ju ha en tävling där du illustrerar den vinnande personen. då kanske du får ännu fler läsare1 du är grymt duktig ! :)

Jonna

grymt duktigt!

Jennifer [Foto&Mode]

Sjukt nice! :D

PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Sjukt fina =)

anna

shit vad grym du är!

tobbs

riktigt grymt!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar