Ekorren #3



Idag såg jag ekorren igen,. Jag vet ju viserligen inte om det är samma eftersom jag har sett fyra stycken på samma ställe samtidigt en gång, men jag kan säkert ha fotograferat den här innan.

Haha det är konstigt att jag har fått tillfället att fotografera ekorrar så ofta nu, men jag får bara några sekunder på mig sen försvinner den snabbt iväg. :)

För övrigt: Skolan är pisstråkigt, jag blev klar med projektplanen första dagen sen har jag inte haft något att göra de andra dagarna så jag har i princip bara suttit och surfat hela skoldagarna, inte så kul nej. Fast jag har gjort en ganska grundlig planering nu på mitt projektarbete, något var jag ju tvungen att göra.
6
Alice ♥

Så coola bilder :)

alexandra | fotoblogg

jättefina bilder!

emmajennie

EKORRE :D

Swanin

Vad söt ekorre :)

ida

jättemysig blogg!! :)

Therese

Vilka fina bilder :))

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar