Frågestund



Nu ska jag starta en frågestund så jag hoppas att ni har en massa frågor att ställa. Jag kommer att besvara era frågor den 27 augusti. =)
AVSLUTAD!
6
Angie

Vad fotar du med för kamera?

Hur upptäckte du att fotografering var något för dig?



:)

Caroline |Foto|

SV: Tack :D

Anna som Randomfrågar'n

1. Favoritfilm, (säg inte vet inte då slår jag dig!) ?

2. Din idol?

3. Kan du lägga ut fler videobloggar?

4. Vad vill du bli när du blir stor, om du inte blir fotograf?

5. Tycker du om att bo i Kalmar?

6. Favortitklädplagget?

7. Vilken skostorlek har du?

8. Vilken var din favoritleksak när du var liten?

9. Favoritmöbel?

10. Vad tycker du om mig? :D



Haha, vet att du älskar mig :'D

erika

hur länge har du hållt på med fotografering?



gillar du te?



kan du ge flera tips? (typ redigering för att få visst resultat :))



:D

emmajennie

Hejsan , du har en grymt fin blogg och du verkar helt awesome, så jag kommer att börja följa din blogg! :)

Rebecka

Kan du lägga upp fler bilder på dig? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar