B&W or colour?



Jag satt nyss och redigerade en ny favoritbild, jag vet ni kanske tycker va den där bilden, en favoritbild? Men den är mycket finare i full upplösning eller alternativt en utskrift men nu när jag skalade ner en stående bild såpass mycket så försämrades kvaliten något så oerhört, men vad jag tänkte på var att jag kan inte riktigt bestämma mig om jag den ska vara i färg eller ej.

Vad tycker ni, färg eller Black & white?
12
Rebeccas foto och konst

Tack så mycket :)

Anna

Svartvit den här gången, då jag annars föredrar färg, men nu skulle det passa bra med BW :)

madde

nämmenn, tackar :)

ella

sv: Tack! Fina bilder du tar :)

Andreas Höglund

Svårt val. Vad ska du ha den till då? :)

Karro

Hmm..jag kan inte bestämma mig! Jag tycker bilden ser lika bra ut i färg och inte i färg :o

Tomo-homo - And I Don't Want to Live This Life

Svartviiit! :3



Sv: Håller med! Sådana texter är finfina rubriker hehe. Jaså, det skulle vara superroligt! :DD

Rebecca

black & white tycker jag :)

jessie

Svart/vit :D

Rebeccas foto och konst

Okej jag fick nästan lite hopp om att jag missat att min kamera kunde filma. Hade varit asm men jag får nog uppgradera mig snart :)

Sofie

BW :)

Karro

Sv: det låter bra! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar