I love bokeh



Det känns som att man inte hinner fota så mycket under vinterhalvåret då solen har gått ner när man precis har kommit hem från skola och annat. Men om jag inte har bränt några bilder på ett tag så får jag sån abstinens och måste fota något, så i bilen på väg in till Kalmar city så satt jag och lekte lite med manuell fokus det är något speciellt med det här "Bokeh" fenomenet, det känns lite som en konstform ibland.
6
Rebecka - fotoblogg

Sv: Tack! :) Absolut, tyvärr hade jag inte med mig stativet så fick köra på det som gick ;)

Lisa - tecknar

Eftersom att det är hobbynivå kanske 200? :)

Lisa - tecknar

fast pris för en enklare! :) är det en jobbigare så kan man ju ta mer

Lisa - tecknar

Tack!



Lägre tycker jag inte iaf :) Du kan ju testa med det och sen om folk är villiga att betala det kan du höja lite hela tiden. Så gjorde jag, man blir ju säkrare också på vad man gör med tiden.

MEULLERPHOTO

Vackra bokeh bilder :)

emelie

häftigt blev det!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar