Vektortävling avslutad!

Nu är Vektortävlingen avslutad och istället för att välja 1-3 stycken vinnare som jag skrev först så valde jag 5 stycken vinnare! Bara för att vara lite crazy. ;)

Jag använde hemsidan Random.org för att slumpmässigt välja vinnarna. Jag numrerade efter kommentarer, alltså den som kommenterade först fick nummer 1, andra som kommenterade fick nummer 2, ja ni fattar.

Vinnarna blev 7 5 6 3 9 vilket betyder - Ulf, Malin, Ellinor Sjöberg, Sofia och Matlida. Grattis till er!

Nu är det bara för er att skicka en bild till mig : [email protected] : och kom ihåg att den ska vara så högupplöst som möjligt, alltså inga mobilbilder på 2mp.

Tack till alla som ville vara med och ni som inte vann, det kommer fler chanser. Det är bara att hålla utkik.
4
Anna

Jaha, då får jag muta dig. Haha, nä, jag skojade bara. du får bra jobb med dom :)

Sofia Törnqvist

Ge min vinst till någon annan, jag behöver det inte (:

Sofia Törnqvist

Hur är det med dig då såhär dagen efter? ;>

Sofia Törnqvist

Bra det! Jag mår prima, det var inte en så hård kväll för mig igår (:

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar