DHOLS -Ni vet vilka vi är!



Tänkte med hjälp av 2 stycken filmklipp visa hur vi "DHOLS" kan ha det ibland!


12
sofie .

tjaaaaa, läget?:)

IssaTrönnblom

fin blogg :)

Hur äre med dig då ? ;)

IssaTrönnblom

Det är bara bra med mig också :)

IssaTrönnblom

Jaa! Vad har du för dig då ? :)

Malin

Hejsan, jag gillar din blogg. Tycker du skulle haft någon omröstning bara, du kan t.ex. gör omröstningar till din blogg på http://www.valresultatet.se



Rekommenderar den, använder den till min egen blogg! :)

IssaTrönnblom

Okej. jag ligger och tittar runt lite du datorn bara :)

Anonym

Fin blogg!

Allt bra?

J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

Malin

svar: Tack! Vad skönt, jo här är det bara bra. Vad har du för dig då? :)

Malin

svar: Jaha okej. Jag ska nog lägga mig och se tv nu och mysa med min pojkvän! :D

Händer annars i veckan då?

frida

fin blogg! :)

J U L I A O F S W E D E N

sv; det är bara bra ;d vad gör durå ?

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar