Jag vill ha sommar!


Jag tror inte att det bara är jag som vill ha sommar nu. Man är verkligen trött på kylan och allt snöslask. Jag sitter just nu och kollar på bilder från 2009 och 2010, månaderna juni,juli och augusti och jag hittar många bmx/dirtjump bilder och man blir bara för sugen! =)

Fråga:
Den här bilden är tagen 2009 och inte för ens nu har jag gjort något med den i Photoshop. Om det är någon som vill så kan jag göra en tutorial på hur man gör en sån här bild. Jag kände att jag var tvungen att fråga, för det känns helt onödigt att göra en video om ingen kommer att ha någon användning av den så skriv gärna det i såna fall. =)
12
Maria

sv; okej! :)

Maria

sv, jag går teknik :)

Anna

Svar: Jag vet hur man gör :D

använd stativ, ha en kamera med seriebildstagning, öppna PS, montera ihop bilderna. Svårare än så är det inte :D

Maria

sv; nej vi jobbar bara matte typ. hahha . vi ska börja ha verkstad nu, ska göra en hammare :S

Maria

sv; nu när jag tänker efter har jag faktiskt för mig att vi ska ha lite ellära, om nått år .

Rebecca

Tackar :) Men jag skulle verkligen vilja lära mig göra ilustrationer. Äre illustrator du använder eller något annat program ? :)

Malin

Fin blogg!

Allt bra? :)

Malin

svar: Vad skönt! :) jodå är bara lite trött!

Alexandra

så härlig bild :D

ellinor.

gör en video eller berätta hur man gör! jag vill veta :D!

elina

vilken cool header du har! :D är det du som tagit bilden ? :)

amanda

Gillar bilden! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar