Extreme green theme


Jag blev sugen på att experimentera med lite bilder och överdriva färger, kontraster och annat. Den här bilden tyckte jag blev ganska bra, fast att jag då har överdrivit med både det ena och det andra vertygen i Photoshop.

EXTREME GREEN THEME - döpte jag den till för att jag har lagt på väldigt många lager av grönt så den tillslut fick denna gröna ton.
8
alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack!

Fin bild, jag tycker också det är kul att experimentera med färger och få fram udda resultat :)

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Ja precis! :)

Towe

fin bild :)

linnea

svar: Tack så mycket. Du verkar vara en bra fotograf själv! :)

aina [fotoblogg]

sv; Tack detsamma! :)

Följa varann på bloglovin?

aina [fotoblogg]

Sv; Okej, tack! Jag lägger till dej med ^^

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Den blev väldigt bra. Alltid kul att experimentera med

kontrast, färg osv.



Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Grymt fin bild :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar