Tack till alla som prenumerera på mig!



Jag kan bara säga "jippie" och jag vill verkligen tacka alla som prenumerar på mig! Jag vet att 25 stycken inte är så mycket om man kollar på alla andra fotobloggar och jag skryter inte om det men jag är verkligen superglad att ni följer mig och jag hoppas att alla ni som gör det kommer att fortsätta att göra det, och jag hoppas att det kommer att öka!

Ni som följer mig nu, ska bara veta att jag är riktigt lycklig över att ni gör det, och om ni vill, skicka gärna ett mail eller skriv en kommentar om ni vill så, jag vet vilka det är som följer mig, det är alltid kul att veta! =)

Tack till alla underbara människor!
Som tycker om det jag gör och det jag vill åstakomma vilket är, att jag vill att så många som möjligt ska engagera sig i foto och tycka till, samt visa vad ni kan!
Sprid min blogg & mitt budskap vidare, jag vill se en hel fotocommunity som engagera sig i min blogg för att jag vill att ni och jag ska utvecklas och peppa varandra till att bli ännu bättre fotografer! =)
2
Nathalie

Hihi varsegod !

Tina

Kul :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar