Vektor "Linda"


Nu när jag har varit sjuk så har jag försökt bli klar med vektorn som jag skulle göra till Linda och nu äntligen är den klart. =)
4
L I J N A

SVAR; jag är också sjuk:)

Anna

Åhnej, vad härlig bild.

Simon du är duktig!



Det linnet/tröjan hon har på sig påminner jättemycket om sommaren som gärna får komma imorgon :]

Anna

sv; Ne, jag kan lova att det är fler än du som tycker att sommaren är påväg. Här hemma i Vetlanda var det hela 8+ i solen och jag vart överlycklig när jag såg att det var blött på marken från snön som smälter :D

Anonym

cool bild! jag skulle dock gärna se lite fler ljusa (och kanske mörka?) nyanser i håret, samt huden. Då skulle nog bilden lyfta ännu mer! Fler skuggor och sådär

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar