Gissa bloggaren


Idag hade jag så tråkigt när jag kom hem från skolan så jag tog en bild från ens blogg och gjorde en vektor av den, så jag tänkte varför inte låta er gissa vem det är. Ett tips, det är en av de större fotobloggarna. =)
9
Anna

Tinkerbella såklart :D Gryyym animering!

M E N I V E R - PRETTY. ODD.

Sv, hihi tack så mycket :D!. Taaack :D du gör fina med!:)

Kram

bilkist

tinkerbella- isabella :)

Maja - FOTO - fotogeniquee

Det är ju Isabella Johansson - Tinkerbella såklart!



VICTORIAFOTO

Gissar på att det är tinkerbella. Det var otroligt likt henne! :)

Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Lätt... Det är tinkerbella! ;)

i s a b e l l e g

Har du målat bilden själv? :)

Emma - Miss Esf

Tinkerbella - Isabella Johansson :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Nämen, kan det vara jag tro? :D Fick tips från en att du hade målat mig! vad snyggt och roligt :D :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar