Dimman ligger tät



Igår var det verkligen dimljus på om man skulle se något över huvud taget. Det var verkligen en tjock dimma som låg still under hela dagen igår och vädret är idag lite sisådär men det snöar inte i alla fall, skönt det!
6
Jossan

Riktigt fina bilder :)

aina [fotoblogg]

Fina bilder! :D

Alexandros

Gratulerar!



Du är en av finalisterna i min tävling. Snygg bild!



Få nu dina vänner att rösta så du har chans att vinna stativet.



http://alexandros.se/finalister-i-bildtavlingen/

[lisabjernhagen]

Wow, riktigt snygga bilder! Dimma är så fint och mystiskt liksom...



Jag driver en alternativ, lila blogg där jag fokuserar på alternativ klädstil och musik. Min stil är i synnerhet annorlunda och jo, jag har knallila hår. Sjunger även i ett metalband. Jag lovar att du inte stött på något liknande hos mig! I promise I'm worth your attention. :)

Helena Sofia

Fint med gråväder. Lite ledsamt också. Kram.

Julia

Hej! Sista bilden var riktigt fin :) Är du medlem på fotosidan?

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar