Phokusera



Det är nog många andra fotointresserade som fick hem den här i brevlådan för några dagar sen. Tycker att det är en mycket bra tidning för att man kan få en överblick på priserna, man kan ju alltid gå in på hemsidan men det är skönt ibland att bara kunna bläddra igenom produkterna.

Jag har under veckan funderat på att köpa en ny produkt till kameraväskan men har velat fram och tillbaka om jag ska eller inte ska köpa för det är en produkt som jag aldrig har använt förr men när jag läste igenom tidningen så beslutade jag mig för att beställa "det" kommer inte berätta vad ännu men jag hoppas att jag kommer få den på onsdag då kommer jag visa er, köpte den dock inte från Scandinavian Photo för att som alla andra svenska fotoföretag så tycker jag att priserna är för höga om man jämför med att tex beställa från antingen Tyskland eller England.

Min Canon 7D köpte jag från England för 13.000kr då den samtidigt i Sverige kostade runt 20-18.000 och idag efter att jag har haft min 7D i ca 1,5 år så kostar den 13.000 i Sverige.
10
已知 Mohammedi Al-debis™

Grattis, du vann dagens blogg hos mig!! :D

photos by rebecka

sv: tack så mycket! :)

mysan

vad hittar du på för skoj idag? :D

mysan

städat typ :P

Erika

Tidningen är grymt bra! Precis som du skrev kan det vara skönt att bara kolla i tidningen istället för att gå in på hemsidan och kolla :)

Julia Hellerstedt

sv; Tänkte om du kanske la upp ofta där, skulle vara kul att följa i så fall :)

Ulrika Sandström

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Julia Hellerstedt

Jaha, jag förstår. Ja det är jag. Känns lite mer som min grej än att blogga, det var därför jag frågade :)

Erika

Är du nöjd med din iMac? :p

Liv

Vilken sida beställde du kameran ifrån? :o

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar