Tidig höstmrogon



Canon 7D & Sigma 150-500mm
10
nathalie basurto

sv: =) va bra.. ja 300 är bra hehe fast hade velat ha 600 mm hehe men det förblir bara en dröm kostar jätte mycke så 70-300 räcker.. eller nja vill ha längre menmen..



nathalie basurto

sv: :P haha ja jag vet det är darför den objektiven för blir en dröm..



Nanna

Jag har bara en kompaktkamera just nu (Kodak hehe) och till och med den verkar ha gett upp nu så jag vet snart inte vad jag ska ta mig till!



Jag vill ju väldigt gärna ha en systemkamera, inte alltför mäktig (pga priset) men ändå någonting som ger mig lite mer kontroll över mina foton, rätt fokus o.s.v. Så attee... vill du sponsra mig? ;)



Skämt åsido, pengar har jag tyvärr ont om så nu när t.o.m. kompakten lagt av måste jag överleva med en mobilkamera, det går ju åt helt fel håll känns det som ;)

FOTOBLOGG'

fin blogg göllet!

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Tack, det kom som en liten chock att se den i tidningen. Haha :)

Anna

Jättefina bilder, Simon, keep it up!

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Ska du göra nått kul denna mysiga fredag? :D

L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Riktigt fina bilder tar du ;)



Go'kväll, hoppas att detta inte "stör" dig...

Men jag har en "Veckans blogg" tävling, där det är över 30 deltagaren, och över 100 läsaren, hoppas du vill vara med!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-41.html#comment



Och eftersom jag hittade din blogg via Bloggriket i kategorin "Fotografering" så hoppas jag att du gillar att fotografera, då har jag en foto-tävling för dig!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/foto-tavling.html



/Lisa ♥

Marie

Ohh vad vackra foton =D

swanin

Jätte fina bilder

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar