4 Frågor

Hej alla mina goa läsare! Nu har jag några frågor till er som skulle vara väldigt roligt om ni ville besvara de, om inte alla fyra så kanske nån fråga i alla fall.



Tack till alla er som läser min blogg! ♥
14
EVELINA - art & photos

sv; tacktack! :) Yess, ja använder ritplatta men vet typ inte vad den heter! men kan lägga upp en bild på den på bloggen om du vill !:)

EVELINA - art & photos

Jag är 18 år bor i Norrland och jag läser din blogg eftersom du fotar as bra !:D Mer fotade bilder vill ja se =)

EVELINA - art & photos

sv; yess, dom är super bra! :)

Swanin

Jag är 18 år eller rättaresagt 19, jag bor i Malmö. Jag läser din blogg för att jag tycker du tar så underbara bilder. Jag vill se mer foton :D

Madebynikon - Fotoblogg

SV: Tack! :)

Amanda Landegren

Jag är 14 år, bor utanför Växjö.

Jag såg ditt namn lite över allr över internet, när du kommenterat andra bloggar å sånt. Tog mig en titt och jag måste säga att jag verkligen gillar dina bilder. De är intressanta och roliga och titta på. Efter som jag själv fotar mycket tycker jag att din blogg är väldigt inspirerande!

Mer inspiration åt folket :)



Kram Amanda

LORISSA LOVEBOMB

sv; jasså? Ska forska vidare i det :D



Jag är 21, född 1989, från Umeå. Jag hamnade här för att jag är imponerad av din fotokonst :)

sammokid

vad har du för kamera? =)



__________________________________________________

Om du är intresserad av att se film eller någon serie, så kolla gärna in min blogg:

http://moviespace.blogg.se/

leia wetterstrand

grym blogg, verkligen! :)

vill du vara med i min veckans blogg tävling och få chansen att bli visad i min blogg under en hel vecka med 500 läsare per dag? klicka då här:

http://leiawetterstrand.myshowroom.se/?p=315

kram! :)

gueog

Hittade precis hit och måste säga att dina bilder är asnajs!

Jag själv är 19 och bor i västerbotten. Jag vill se fler bilder, för som sagt är dina bilder grymma! ^^

erika

Jag är 18, bor i Finland.

Jag läser din blogg för att jag tycker att den är intressant och ja bra helt enkelt! :)

Jag vill kanske se mer av tips? :D

Nanna

Hej!

Jag heter Nanna, är 28 år och läser din blogg för att du finns med i mer-trafiks lista (tråkigt svar men så är det). Dina timelapses är kul att se, har inte kikat runt så jättemycket här annars så jag har inte direkt hunnit bilda mig någon uppfattning om din blogg än.

Något jag skulle vilja se är en tutorial i hur du gör en timelapse. :)

Nathalie

Du vet vem jag är och jag är svartsjuk på dig... kan inte jag få dina fotoskills...:(

~' emmajennie

Hejsan! :)

Jag heter Emma och jag är 14, och jag kollade runt lite på andra bloggar så såg jag din. Och den verkade helt awesome när jag såg den, så jag började att följa den och kolla när jag kan och sånt :)

Och jag vet faktiskt inte vad jag vill se mer av på din blogg. :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar