Helgens arbete



Helgens arbetet, ett hönsnät, vad är nu detta?

Rubriken och bilden kanske verkar lite märkligt men det är vad jag har gjort i helgen. Tagit ned hönsnätet från balkongen som innan var till för att katterna inte skulle smita iväg men nu har vi ju inte haft katter hemma på ett tag så det var dags för det och det var jobbigare än vad jag trodde, samtidigt som solen sken på en hela tiden.
1
matilda

Skulle bli ljuvligt tacksam om du hade tid att rösta på min outfit (ifall du gillar den då förståss) i spotlifes tävling som jag blivit utplockad till, så kanske jag har en chans att ta mig till årsfinalen:



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



ha en superdag

kram Matilda

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar