#7 Vem ska det föreställa?



Som vanligt när jag har alldeles för mycket att göra så jag inte hinner att fotografera så mycket som jag egentligen vill så tar jag mig ändå tiden att sitta en del i Photoshop, det är ju bara ett måste haha. Men om någon eller några dagar så hoppas jag att jag har betat av det mesta. :)


Vem ska detta föreställa då?
7
joanna-livet med Aspergers syndrom!

Gud vad duktig du är!

Sofie [fotoblogg]

Är det inte Lina? ;) http://linafoto.blogg.se

MICHAELA D

Men wow, vad duktig du är! Tack!! :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Michaela :D

Erika

Michaela Dahlström? :)

Erika

Sv:

Gör du allt utan ritplatta? Wow, då är du riktigt duktig! :) Vet inte så mycket om illustrationer så kan inte ge så mycket konstruktiv kritik :) Kanske göra mer tydliga konturer?

Nicole [ Foto & Vardag ]

Michaela Dahlström!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar