close enough



Ibland hade man velat komma ännu närmare men då blir det micro istället för macro. Man kanske skulle ta och testa en makrobälg nån gång hehe, näe jag tror jag klarar mig med min makroglugg, jag har ju inte hunnit använda det under en sommar ännu så vet inte hur bilderna blir på coola insekter.

Händer annars då? Jo det har varit/är mina sämsta dagar under det här året, som jag skrev i det förra inlägget så har ju bloggen legat nere i 3 dygn sen så blev en fotosession inställd för min del jättetrist, och inte nog med det så har man blivit förkyld med hög feber och hela kitet men imon ska jag försöka ta mig till skolan eftersom jag har rätt mycket nu såhär mot slutet av gymnasiet. Snacka om flera dagars otur, inte kul... :(
9
ebba

sv: Jag tycker att GIMP fungerar helt okej! Photoshop är ju bra mycket bättre men jag tycker att programmet duger till det mesta! :)

Johanna Christoffersson

Hoppas att det vänder ovh blir bättre dagar snart :)



Btw, fina bilder!

erika

Usch, jag håller med dig. Hemskt att vara sjuk när våren kommer. Jag har själv också legat med feber.. Var att du känner dig bättre! :D

Linnea

Så sjukt fina foton du har på din blogg! Ser verkligen upp till dig.

Kan du ge mig några tips på hur man kan fota fina bilder i naturen?



Ha en fortsatt bra dag.

Linnea

Tack så mycket för dina tips! :)

erika

Sv. Jodå, hehe fick mitt close-up +10 i måndags och måsta ju ut och testa det... 0:-)

Mizca

Svar: Det var så lite så. Självlärd?

Mizca

Svar: Underbart! fortsätt så...

Hanna Björkdahl

Men gud vilka fina bilder du lägger upp!! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar