Tävling - tema våren



Ikväll är det sista chansen att vara med i Elin's tävling som hon har i sammarbete med Tvspelsweb och temat är "våren". Vinnaren får 150kr värdecheck och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha detta!
9
ElinStrååt

Jättefin bild och roligt att du är med! Lycka till! :)

Johanna Christoffersson

Fin bild :)

Michelle

RÖSTA PÅ MIG OCH DU GÖR MIN DAG!

gå in på denna blogg: http://kimidori.blogg.se/

och rösta på xiuyoung.blogg.se I MENYN

TACK :)

Nina | FOTO

precis, så känner jag med, alltid bra med inspiration! :)

Lorena

MEn vad söt och fin bild!

sandra wennberg

Fin bild!!!

grym du är på att fotografera, jag gillar också att fota!

Sofie [fotoblogg]

SV: Så lite så ;)

Felicia Andreasson - Foto

Gud så söt bild! :D

Jeanette

Åh vad fin bild :)!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar