Fototävling hos Elin

 
Nu har Elin en fototävling i samarbete med Tvspelsweb och man kan vinna en kamerarem! Om jag skulle vinna så skulle jag lätt vilja ha en rutig röd/blå som den här!
 
Tävlingen hittar ni här!
 
Update: Jag blev finalist nummer 5, rösta gärna på mig här!
4
Marina

Fin bild!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Jonna Erlandsson

Superfin bild! Lycka till :)

sv: Kan förstå det! min kille tycker likadant, jag själv kan ju inget om sånt haha :))

Svar: Tack så mycket! :) Äh det går snabbt att lära sig hehe :)
simonpixel.webblogg.se

Cajsa FOTO

Vilken fin bild

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

A PHOTO STORY

Hej! Jag har nu valt ut finalisterna i fototävlingen!
Kika in på min blogg för att se om du blev en av dem, isåfall är det bara att börja samla röster. Tack för att du var med!

http://aphotostory.blogg.se/2012/september/806-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar