Gårdagens besökare

 
Igår när jag stod i köket och skulle göra några mackor så stod jag och kollade ut över trädgården och då får jag se den här lilla besökaren, sittandes på marken och äta något. Jag sprang då upp och hämtade kameran och telet för att se om jag kunde få någon bild på den med då hade den redan sprungit upp i ett träd och då blev det ju såklart svårare.
 
En annan sak som jag kom och tänka på det är, "finns det något forum" för blogg.se, eller varför kan de inte skriva på förstasidan vad som är osakerna till alla problem och när de ska återgärda det? För nu när jag skulle skriva det här inlägget så tog det mig ca 1 timme innan jag kunde lägga upp det, börjar bli extremt trött på detta nu och jag har sett några stycken som har gått över till andra bloggar på grund av alla problem.
4
Linnea [Fotoblogg]

Finalisterna i fototävlingen finns nu uppe på bloggen, kolla om din bild gick vidare!:D

Lycka till!

Loa

Härliga bilder! Vad har du för kamera?

Svar: Tackar! Min utrustning kan du läsa om här -> http://simonpixel.webblogg.se/2010/october/min-kamerautrustning.html
simonpixel.webblogg.se

Sofia - Foto&Musik

SV: Ja, de gör en verkligen arg :/

Tråkigt att andra ska behöva lägga ner lång tid på att ta bort all skit när det är så enkelt att ta sitt eget skräp och slänga med en gång. Gjorde alla sin del hade det inte behövt vara så!

Svar: Helt rätt, men folk är tydligen för lata :/
simonpixel.webblogg.se

Linnea

Otroligt söt liten filur det där :D Bra bilder för övrigt, men jag är ingen fotografikritiker så jag gillar de flesta bilder.

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar