Photography jokes

 
En liten rolig teori som jag kom på för ett tag sedan som jag tror är en del av "hur man vet" att man har tagit sitt intresse till en helt ny nivå och det är när man börja läsa skämt om sitt intresse, skämt som ingen utomstående skullle förstå sig på.
 
Här kommer några roliga fotoskämt som jag gillar:
 

A fellow bought a Labrador puppy from the pet store and named him Kodak.
That way he could say he owned a Kodak lab.

 

The quickest way to make money at photography is to sell your camera.

 

You’re so dumb, you thought using a UV filter for protection was to prevent Lensbabies.

 

Och till sist en riktigt härlig liten serie -> What the Duck!

3
Lisa Axelsson [Fotoblogg]

Haha. Vad härligt det är att ha hittat en fotoblogg av någon som är lika nördig som en själv, eller kanske till och med mer.
Jag ler mer nu än jag gjorde innan jag läste det där kan jag säga!

Svar: Haha roligt att höra! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia - Foto&Musik

Haha, vilka härliga skämt!

Svar: Ye så det ska vara ju =)
simonpixel.webblogg.se

erika

Haha vilka bra! x)

Svar: Haha ye, älskar fotoskämt! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar