Växtlighet bland bergsklippor

 
För någon dag sedan när jag var vid det vattendraget som jag brukar gå till och fotografera, oftas vattnet med långa slutartider och så men sist jag var där så kom jag och tänka på en sak. Är det inte rätt så fascinerande att det kan växa i och på stenklippor. 
 
Det klassiska är ju maskrosen som växer igenom asfalten det har nog alla sett någon gång, men det är märkligt hur något så skört kan växa sig igenom något som är så hårt som asfalt.
 
En annan sak med som är ganska gött är att jag vann ett Sandisk 32GB minneskort hos Michaela i söndags så om jag skaffar mig ett batteri till så kan jag filma väldigt mycket med sammanlagt 48GB minne. Hoppas att alla bilder som vann dyker upp på hennes blogg snart, skulle vara kul att se de andra bidragen också.
2
erika

SV. Åh tack så jättemycket! :D Vad gld jag blir! ^-^

Olivia

sv: Tackaar :)

Kul att du är med, och lycka till!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar