Före & Efter - Magical energy ball

 
Igår så blev jag sugen på att försöka göra något åt fantasy-hållet i Photoshop, men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra till en början. Men efter att ha googlat lite efter inspiration så kom jag på en idé, och jag sökte lite på Youtube för att se om det fanns någon tutorial/guide för att veta vart man skulle börja.
 
Jag hittade några stycken men alla hade musik och var inte i så bra kvalité, och det är verkligen ingen bra kombination, det är mycket bättre när de snackar och har en video som är i bra kvalité så jag bestämde mig för att försöka helt själv i stället och jag tycker att det gick ganska bra faktiskt, med tanke på att jag inte har gjort något liknade innan.
 
Före och efter bilderna är inte helt 50/50 men det är bara för att jag ville visa mer av resultatet än originalbilden det är endå det som är mest intressant. Vad tycker ni?
5
Anna

Du är super-Simon :D

Svar: Åh man tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Ebba Molin

Häftig, duktigt gjort!

Svar: Tusen tack!
simonpixel.webblogg.se

aina [fotoblogg]

Jättefint :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

ellinor.

sv; haha, ja men precis så! ;)
din blogg är grym!

Svar: Nämen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Malin

Du har en sjukt bra blogg ska du veta! Undrar bara vad för photoshop du andvänder dig av? Måste man köpa den eller är den gratis? :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Jag började med Photoshop cs2-3 men det kommer ju nya uppdateringar hela tiden så nu har jag cs6. Det är ganska dyrt att köpa men en billigare version av Photoshop är Elements, finns att köpa på Adobe's hemsida. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar