Guy Fawkes & tamron 90mm 2.8 macro lens



Detta var i paketen en Guy fawkes mask som jag kommer att ha på mig under demostrationen på lördag mot ACTA som jag ska filma/fotografera.

Sen till något som jag har velat köpa hur länge som helst nu, ett macro! Ska bli väldigt intressant att få prova på det nu, jag har ju bara fotograferat med närbildslinser innan men detta är riktiga grejer. Jag har inte hunnit testa det så mycket ännu men som första anblick så tycker jag att det känns väldigt rubust, det hade jag inte förväntat mig men auto fokusen låter väldigt mycket, inget större problem direkt i och med att man fokuserar manuellt vid macro.
5
Erika

Du måste skriva vad du tycker om det sen! :)

Emelie

Jo, det står där xD Men skitsamma :D

Det är väldigt bra och roligt objektiv iaf :)

Emelie

Mjo, det är väldigt roligt att leka med det :) Det objektivet är hans lilla bebis typ! (y)

LORISSA LOVEBOMB

Ska alla ha guy fawkes-mask? :)

erika

Oh, du får berätta om 90mm sen när du testat det! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar