South park - figurer



Hittade de här små figurerna idag och det fick mig att minnas tillbaka till ett sommarlov för flera år sedan när jag var i Danmark och köpte dem.

Jag har egentligen aldrig varit ett stort fan av South Park. Jag tycker att manuset kan vara bra många gånger, de har sina poänger men grafiken är så ful, men de som gillar South Park brukar säga att det är den sortens grafik som gör det bra.

Nehe om man kanske skulle ut en sväng och fotografera. Jag har inte varit ute någoting den här veckan eftersom jag är förkyld, då är man inte så taggad på att gå ut i minusgrader men jag behöver lite luft känner jag.
2
Nicole [ Foto & Vardag ]

Kul bilder!

Daisy & Carl

Snyggt :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar