Ta tillfället i akt



Dessa bilder är tagna i bussen påväg hem från skolan då jag satt med musik i lurarna och tittade ut över det vackra landskapet och då kunde jag ju inte slita mig från att ta upp kamera och skjuta av några bilder.

Något som jag då märkte var hur alla de andra i bussen reagerade. Det var väldigt många som kollade på mig och undrade vad jag höll på med haha det var faktiskt lite roligt att se alla snea blickar mot en. Misstolka mig inte nu, jag hatar verkligen uppmärksamhet och stå i centrum med en massa okända blickar mot sig men det kändes som att folk blev lite häpna och provocerande av att jag satt i bussen och tog bilder och det var väldigt inressant.

Jag tror också att jag har skrivit i ett inlägg att jag nästa alltid försöker ha kameran med mig var jag än går, lite fotofanatisk på så sätt men jag har varit med om så många tillfällen när jag hade velat ha kameran med mig men inte haft det och då har jag blivit väldigt frustrerad över det, så det jag vill egentligen säga är som rubriken lyder. Ta tillfället i akt och fotografera, man vet aldrig när det dyker upp något intressant!
8
ThereseLo

Åh vilka fina bilder. tur att du hade kameran beredd. Jag är helt värdelös på att jämt ha med kameran och varje gång är jag lika arg över det...

Give love

vilka underbara bilder!

LORISSA LOVEBOMB

sv: okej. Jag har aldrig någonsin gått i ett demonstrationståg. Aldrig :O Konstigt.



Fina foton, du är duktig du :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :) Men då kanske det är dags. Jag har inget riktig koll på det där Acta dock?

Anna

Fan Vad avis jag blev nu!

Blev helt störtkär i den mittersta bilden. höll på att tappa hakan, herrehjärtarnes, det fick du till sjukligt bra :D



BRA!

swanin

Riktigt snygga bilder

Emelie

Härliga bilder :) gillar ljuset..

swanin

Jag är likadan jag tycker inte alls om att vara i centrum

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar