Vilka slöfockar



Samo och Speedy tar det lugnt på sportlovet. =)
7
swanin

Vilka lata hundar du har

linnéa nilsson

Tack så mycket! Ååh, vilken gosig hund! :)

Madde

sv:åh, tack:D

Ja, det är ingen roligt väder idag icke

Tone

Vilket härligt ljus det är i den andra bilden! :)

erika

Åh vad söta ögon hunden på andra bilden har! ^.^ Fina hundar! :)

Mikaela Martinsson

sv: Tack för att du tog dig tid att svara! Jag tror nog en 7D skulle passa mig bra, litar på ditt omdöme! :)

Mikaela Martinsson

sv: Ja det tycker jag också, man kan komma fram till en och annan bra sak som kan hjälpa en i ens arbete framåt!



Har ju haft min i ca 3år och har länge sagt att jag vill ha en värre, har utvecklats mer som fotograf under det gångna året :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar