Close up filter



Igår satt jag och lekte lite med mina close up filter och jag har blivit mer och mer sugen på att köpa ett macro-objektiv nästa gång jag ska köpa nån utrustning, så jag kikar lite på Canon 100mm 2.8 och Sigma 150mm 2.8.
13
Erika

Sägs ju att Canon's 100mm 2.8 är grymt! Skulle gärna vilja ha det, men jag fotar inte så mycket macro så det känns värt pengarna.. Så himla dyrt :)

Anna

Ja, du vet vad jag letar efter och vad jag är sugen på så jag skulle ju själv tipsa om Canon 100mm f/2.8L IS USM

:)

Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Kul att du är med:D Allt bra med dig?

•·•·Sockerlollo ·•·•

Hej, allt bra? va ett tag sen :P



Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)

här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!

Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är egnagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.



Här är länken:

http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started



skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.

Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!

Vill du va med redan nu?



Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

helena

åh vad fin din blogg är

Johanna Edén

Hej kan varmt rekomendera Tamron SP AF 90mm F/2.8 MACRO (1:1) ! Precis köpt mig ett sånt och är väldigt nöjd. Kika in på min blogg om du har lust för att se några bilder taget med det objektivet.



Jättefina bilder och blogg har du!

•·•·Sockerlollo ·•·•

Sv; toppen kul! :D nu har jag boostat dig :D kolla sidan blogyou/facebook kram

Junitjej

Fina bilder!!!

Marcela

tycker du det funkar bra med close-up filter?

Marcela

sv: Okej, men det är ju bra ändå. Bilderna ser ju rätt schyssta ut och så. Har funderat ett tag på close up filter, vilken har du 10+?

Madde

Härliga bilder:) Triss i rött;)

Linnea Matros

Åh så fina bilder!

kaffehörnan

Vad du är duktig på foto, helt makalös snygg header

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar