Grey hood



När jag inte har någoting för mig om kvällarna så blir jag väldigt rastlös och måste därför göra något. Det blir oftast att jag letar runt efter några intressanta bloggar som jag inte har läst förut och när man loggar in på Blogg.se så är det ju ett antal bloggar som visas där, så igår gick jag in på Caroline's blogg och hon hade väldigt fina bilder och intressant inlägg och när det kommer till digitala målningar så är jag väldigt svag för fantasy-tema, det är verkligen underbart och den känslan fick jag lite av hennes bilder och gjorde därför den här bilden igår.

Gå gärna in på hennes blogg och kolla in hennes vackra bilder. Bloggen hittar ni HÄR!
11
Thesso

Va med och tävla! http://thessos.blogspot.com/2012/01/tavling.html

Darksess

Fint :)

ann-sofie

fint! :)

- malinb tr.'

sv; japp, den är skitbra! :)



massor av ++++ på bilden du ritat, skit fint!

D A H L È N

Super läckert!! och riktigt kul att du valde min bild :) Är de okej att jag kopierar bilden och lägger ut på min blogg? :)

Stella » foto

Jättefint!

jeanette

jätte fina bilder

Emma Roodla - Fotograf

ÅHH vad duktig du är :D!!!

JW Photography ♥

jag följer hennes blogg sen ett tag och har sett fotot och guud vad du är duktig på att illustrera! :o



kan man typ beställa illustrationer osv.?



/ Jessica

Ingela

Hej det är min dotter Joline du har gjort,herre gud va bra gjort det verkligen rös i mig när jag såg bilden,verkligen jättefint gjort av dig.Tack för den.Kram till dig

lavin

fan vad duktig du är! :o

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar