Att göra vid dåligt väder

Vad brukar ni göra vid dåligt väder?

 

Själv så brukar jag redigera nya bilder eller om jag har någon bra idé så brukar jag försöka fotografera något inomhus fast ibland när jag inte har några nya bilder att redigera så händer det att jag brukar spela ett spel som heter Texas holdem stars tournament poker.

 

Det är väldigt kul och rogivande då man kan välja turneringar upp till 160 stycken spelare. Sen så finns det ju även sidor som till exempel Pokerspel.org där man kan välja bland en massa pokersidor och det är inte så som så många tror att man bara spelar bort sina pengar, det finns faktiskt gratissidor också. 

 

Jag har dock aldrig provat det själv att spela via en hemsida alltså då jag redan har ett spel men vad jag har läst på några pokersidor så fungerar det på liknade sätt ibland, att man ladda ner ett program så det ska kännas lite mer realistisk och kanske lite roligare också. Det känns ju lite mer roligare när det är bra spelgrafik en bara siffror som kommer upp.

5
mwiklund - fotoblogg

Redigera bilder, musik, mobilspel, datorn, baka eller liknande.. dudå? :)

Svar: Ungefär samma fast byt ut baka mot lite texas holdem tunering, blir inte av så ofta men det är ett kul spel :)
simonpixel.webblogg.se

Ego

vackra bilder tar du iaf :)
dåligt väder, rena mysfaktor så på med en film helst:)

Svar: Tack så mycket! Denna veckan har det dock varit ganska bra väder, men sant en bra film är ju aldrig fel. :)
simonpixel.webblogg.se

Mina

fin blogg, & fin bild!
jag brukar typ sitta vid datan, eller nått liknande :)
checka gärna min blogg :D

Anneli - A'la Foto

Nu finns det ju inga dåliga väder...bara dåliga kläder!! ;O) Fast jo, ett dåligt väder för mig är när det är sketavarmt och det finns inga kläder som kan lösa! :O((

Men spela kort är roligt...snygg bild och ännu bättre med en flush...jag tror du kommer vinna! :O))

Svar: Haha det uttalandet måste en lågstadielärare ha kommit på asså. Jo håller med, t.e.x vid 1m hög vass och 25-30+ grader är inte allt för gött. Jodå den handen är en på 700.000 att man får :)
simonpixel.webblogg.se

Ego

jaa, jag säger bara: tack solen, kul att du ville komma på besök den här veckan:D vi är alla i behov av lite värme skulle jag vilja säga!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar