Green nature

 
Idag har man ju inte gjort allt för mycket, delvis eftersom det är så mycket regn och delvis för att jag skulle passa några av hundarna idag medan föräldrarna var och tävlade med de andra.
 
Jag hann i alla fall ut en sväng innan idag med makrogluggen för att se om jag kunde hitta något att fotografer och ja något hittar man ju alltid frågan är bara om man hittar något intressant eller inte. Märkte på dagens bilder att färgen grön var i majoritet, ganska vanligt i och för sig när man fotar natur kanske.
 
Just nu försöker jag komma på några bra idéer till Nikon/Stockholm filmfestival tävlingen, det har jag funderat länge på men vet inte riktigt vad jag ska hitta på ännu och om några veckor börjar ju omröstningen så kan ju vara bra att ha något på gång snarast.
2
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åhoy vilken bokeh.
Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

josefine

jätte fina bilder!
älskar dom =)

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar