Kattungar är alltid söta

 
Jag var hos min syster idag och fotograferade hennes små kattungar eller ja små och små, de är ganska stora nu faktiskt men fortfarande lika söta. Det är ju ett motiv som man inte ska ha i sin portfolio, varför? Jo för det är ett så sönderfotograferat motiv d.v.s ens husdjur.
 
Fast mitt egentliga ärende var att tillsammans med pappa försöka få igång hennes skrivare som inte har velat fungera sen sist vi bytte färg. För en gångs skull så var svaret enkelt, det var inget mjukvarotjafs som man alltid annars brukar få hålla på med ett bra tag innan man hittar rätt inställning, nejdå det var bara en Usb-sladd som var trasig haha vad är oddsen för det liksom, jag har aldrig haft en usb-sladd som har gått sönder.
Cat - Djurfotografering - Katt - Katter - animal - djur
8
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Naaw, dom såg ut som små lodjur ^^,

SV: Så lite så, röstade på den bil jag gillade bäst. Vann du? :P

Svar: Ja de har ett ganska speciellt utseende :) Ajemen det gjorde jag :) hehe
simonpixel.webblogg.se

Anneli - A'la Foto

Japp, det är de!! Och dessa är bedårande! Speciellt den sista bilden...superfin!! Vad är det för ras? Somali?

Svar: Ja det stämmer, det är Somali =)
simonpixel.webblogg.se

Erika

Aww va söta!

erika

Åh vad söt den sista bilder var! :D

Elin

Åh, vad söta!

Yuki Yoursic

aaaw så söta :D
lust med bloglovinbyte? :) kram

malva

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

annie larsson

naw så söta ! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar