We are flying

 
Idag försökte jag mig på att fotografera flygade insekter så som getingar, flugor och sländor men det var ju inte det lättaste som jag har försökt ge mig på, speciellt inte med en makroglugg.
 
Detta blev i varje fall resulatet efter att ha stått väldigt länge och snurra runt, fick nästan ont i huvudet efter ett tag haha nästa gång jag ska ta flygbilder så kanske man ska sikta in sig på en blomma och vänta tills det dyker upp något.
 
Ikväll tror jag att jag ska ut och försöka mig på att fotografera vattendrag igen men jag är inte riktigt nöjd med de vattendragen som jag har varit vid innan, det är alldeles för mycket skräp i vattet plus att det är svårt att få till någon bra vinkel, men jag ska ge det ett försökt till i alla fall.
Close up - Makro - Sländor - flyger - insekter - macro
4
erika

vilka coola bilder! :D

Svar: Tackar! Man blev ju lite yr efter att ha jagat insekterna med sökaren hela tiden haha =)
simonpixel.webblogg.se

Sanna - Livet med Wilton

Wow, vad häftigt! :)

Bintan

Va duktig du e! Fattar inte hur du lyckas :-)

Svar: Tack så mycket! Man får försöka många gånger tills man lyckas. :)
simonpixel.webblogg.se

Conrad

Att fånga en flygande slända på bild är inte det lättaste :) Bra jobbat och snygga bilder!

MVH
Conrad

Svar: Nej det är det verkligen inte, tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar