Dayviews?



Skulle bara höra med er läsare om ni fortfarande lägger upp bilder och är aktiva på Bilddagboken som numera heter Dayviews. Jag var aktiv med ett annat konto när det då hette  Bilddagboken men sen har det varit väldigt fram och tillbaka men nu för ett tag sen, när jag såg att det fanns "grupper" så blev det hela lite roligare och intressantare.

Ni får gärna ta er en titt på min profil på Dayviews som finns här! Ni kan ju också lägga till mig som vän om ni är aktiva och mitt enda krav egentligen är att man är fotointresserad och det vet jag ju att ni läsare är.

Fråga: Finns ni fortfarande på Bdb/Dv?
3
Erika

Svar:
Tack! Drömmen är ju att jag skulle ha råd att köpa 1.2 också, men är riktigt nöjd med 1.4 just nu :) 50mm är bästa objektivet!

Jeanette

svar: Åh kul att du gör de! :) De var inte helt lätt att fånga ögonblicket ;) men kul vare! :)

Foto "EmoSuss"

Jajjemän, visst finns jag kvar där! Emosus fick jag heta för att någon redan hette Emosuss(vilket gjorde mig väldigt upprörd just då jag skulle välja namn, haha!)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar