Här badas det!

 
Hittade den här lille spillevinken när jag var ute en sväng med kameran innan idag, tur att den var en bra bit bort för annars hade den stänkt ner hela linsen haha nejdå. Men nu tror jag att jag ska ut en sväng igen innan solen går ner.
 
Måste få fota av mig lite så man lugnar ner sig, jag blev nämligen inte så glad för fem minuter sedan när mamma hälde ut allt kaffe som jag hade gjort och väntat på i 30 minuter.
6
Fotograf Malin Sundin

RE: haha ja jag såg det, inte riktigt vad jag hade förväntat mig men kul att de ansåg det som ett bra tips :)

fotokoffe

Men vilken gullig liten blåmes. Faktiskt min favorit småfågel. Mycket liv och härliga färger i bilden. Önskade att se lite skarpare skärpa men det är bra som det är. Bra jobbat!

fotokoffe

sv: Jo jag känner igen det där, stativ är nästan ett måste till allt :P

Men tack så mycket! Nej faktiskt inte.. men pappa tycker att jag ska köpa ett. Men jag får helt enkelt anpassa mig efter väder. PAssa på när det är molnigt ute och inne i skogen. Stativ självfallet. bättre lycka nästa gång då ^^

Sofia - Foto&Musik

SV: Tackar :)

Jovisst, de går bra! Brukar inte heller göra de vanligtvis men ibland gör jag undantag :) Tar och följer dig nu!

sandra

Jäklar va duktig du är!

Svar: Åh tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

sandra

Fotat länge? /Sandra

Svar: Nja ca 3,5 år nu så inte så jätte länge =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar