Tips - 2 av världens bästa fotosidor

Klicka på bilderna för att komma till sidorna!

Jag verkar vara väldigt sugen på att tipsa om en massa saker nu för tiden, men det har ni väl ingenting emot eller? Så idag ska jag tipsa om två av världens bästa fotosidor för inspiration, här finns de bästa fotograferna i världen! 500px & 1x heter sidorna, så gå in där och låt dig inspireras.

Idag blev jag medlem på 500px men jag har inte hunnit ladda upp så jättemycket ännu men här! är min profil i fall att.
1x - 500px - fotosidor - simonpixel
3
erika

Såklart roligt med tips, extra extra roligt om det har med fotografering och göra förstås! :D

Anneli - A'la Foto

Ja, 500px är verkligen en jättebra sida! Kan varmt rekommendera den! :O))) Min profil där är: http://500px.com/alafoto

Jeanette

åh dessa sidor har jag aldrig sett! Tack för tipset :)

Svar: Det var så lite så =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar