CeBIT - världens största it mässa!



Världens största IT-mässa i Hannover och jag ska dit! Det kommer nog bli väldigt roligt och jag har fått ett hedersuppdrag av min medialärare och det är att jag ska stå för fotograferingen, så ja har jag inga bilder till bloggen sen så vet jag inte vem som skulle ha det haha.

Jag kommer hem på lördag den 10:e Mars så jag kommer nog inte att blogga på ett par dagar nu, ha det gott!
4
linnéa nilsson

Ja, jag vet att Windows är ett operativ system, hehe såg lite konstigt ut i inlägget är medveten om det. Men jag tycker helt enkelt inte om dem. Min Mac, hänger sig hela tiden så jag måste tvångs avsluta mina program också är den otroligt dryg på att starta upp program osv. Men bra att du gillar det! :)

linnéa nilsson

Nej, precis! Men får kanske lämna den på lagning så kanske det blir bättre :)

Erika

Vart köpte du din 7D? Har för mig att du inte köpte den i sverige? Annars har jag blandat ihop dig med någon :)

TONYS FOTO .U.F.O.B.

sv: Mycket bra jobbat alltså :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar