PF#19 Storskarv



Den här bilden är tagen för ett väldigt bra tag sen men jag minns den väl, eftersom jag hade turen med mig den dagen då jag fick använda min reaktionsförmåga och ta bilden oerhört snabbt. Jag såg något i ögonvrån och tog hastigt upp kameran och brände av en serie med bilder i hopp om att någon skulle bli bra.

Det var inte förens efteråt som jag förstod vad det var för något som jag hade fotograferat och jag var rädd att alla bilder skulle bli dåliga med tanke på den hastiga rörelsen och motljuset men inställningarna var hyfsat okej, fågeln kunde ha varit något ljusare men jag visste ju inte om att jag skulle fota en kolsvart fågel och jag hade inte ställt in Raw den gången.
2
Rebecka Johansson

sv; Tack så mycket! Vad kul att du tyckte det :D. Denna bild va också mycket bra, älskar fågelbilder :D

erika

Jättelyckad bild trots att fågeln är mörk! :) Vilket program använder du för raw bilderna? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar