Skapa Panorama i Photoshop

Nu så har jag gjort en tutorial där jag visar hur man gör en Panorama i Photoshop. För en gångs skull så är ljud och bildkvalité likgiltig så det är gött, annars så brukar det vara något som krånglar, antingen brukar det vara ljudet eller videon, men inte nu.
 
Jag har funderat lite på om jag ska göra fler tips i det här formatet "video", vad tycker ni om det? Är videotipsen förstårliga, bra eller dåliga? Kommentera gärna vad ni tycker!

1
Erika - fototävling på bloggen

Svar:
Tack så mycket! :D

Hur har du gjort när du filmar denna video? Tänkte börja göra fototips när jag filmar på skärmen, men har inte lyckats med något bra program :)

Svar: Ja du jag har använt många program, Camtasia för pc och screenflow för mac, just nu kör jag på Screenium. Tycker att Camtasia/screenium har varit bäst. Det är bara Googla screenrecorder så kommer det upp hur mycket som helst. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar