Snurriga bilder

 
Nu flödar fantasin och kreativiteten igen, det kan jag säga! Visst är bilderna ganska snurriga, förhoppningsvis på ett bra sätt för er åskådare så ni inte bli "sjösjuka" haha.
 
Fast det är ju så när man finner något intressant att fotografera men inte såpass intressant att bara fota som vanligt så får man försöka lägga till något. Detta kan man ju göra i Photoshop men det kan ofta vara mycket roligare att göra det i praktiken.
 
Om jag gör detta nån mer gång så ska jag försöka mig på att få något i bilden riktigt skarpt fast med samma effekt som bakgrund.
3
Palle

Wow vad häftiga bilder.
Ska nog titta förbi här oftare.

Svar: Tack så mycket! Ja, gör gärna det. :)
simonpixel.webblogg.se

Koffe

Det jag har provat ibland är att jag placerar kameran på stativet. lång slutartid och under tiden så rör jag på zoomen .. det kan bli en ganska så snygg effekt!

Svar: Det som du beskriver går även att göra på frihand och det blir lite som en drageffekt istället för snurr som också är ganska coolt. :)
Jag vill testa nån gång att använda stativ och få något i bilden väldigt skarpt men samtidigt en snurreffekt. :)
simonpixel.webblogg.se

Max Thorsson

Läckert. Bild nummer två -Underbar!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar